Ziek zijn is niet leuk

En  daar lag ik dan, tussen mijn klamme dekens met een laptop, een kist aan paracetamol en mijn pyjama ziek te wezen terwijl iedereen naar school is. Geloof me, voor iemand die niet tegen niksdoen kan, is ziek zijn nogal een hel, aangezien alles pijn doet en je dus niet eens naar de wc kunt. Bleh. Gelukkig bestaan er dingen als stapels met films, moeders, warme dekentjes, heel veel kopjes thee en katten die op je schoot komen liggen. Dus tijdens Mamma Mia en The Fault In Our Stars door kijk ik voor het eerst in m’n leven enzoknol, YouTube filmpjes over hoe je van Oreo mascara maakt, een National Geographic documentaire over een drugssmokkelaar en nog meer onzinnige dingen.

Eigenlijk heb ik geen idee wat ik met dit artikel wou meededelen, het was meer dat ik ging berekenen hoeveel artikelen ik over een jaar zou hebben geschreven. Drie keer in de week post ik een artikel, dat keer 52 is (mede mogelijk gemaakt door mijn rekenmachine) 156 in een jaar, wat een beetje weinig is, vinden jullie niet? Maar goed, dat gaan er dus wat meer worden, als mijn huiswerk dat toelaat, dus ja. Ik denk dat ik nu Harry Potter (deel twee voor de nieuwsgierigen) ga kijken en nog steeds de hele dag in bed blijf. Eigenlijk wil ik altijd thuis blijven en films kijken op mijn laptop in bed, maar dan ben je ziek en wil je niks liever dan naar school gaan, gek he?

Tot morgen!

x Iris

Geef een reactie

