Recept: omelet wrap

IMG_7368-0
Hey everyone, how ya doing 😉

Ik hou zelf enorm veel van eten, iets minder van het zelf maken (geef mij spaghetti en ik verander het in vergif, sirieus). Maar vandaag ga ik een van mijn favoriete recepten met jullie delen, namelijk een soort wrap gemaakt van ei. Je hebt maar een paar dingetjes nodig, het is heel makkelijk (als ik het kan dan kan de hele wereld het, haha) en binnen een kwartiertje klaar. Let’s start!

by the way, sorry als de foto’s donker zijn, ik maakte dit recept ook ’s avonds voor het avondeten, dus het was al donker.

IMG_7367
Wat heb je nodig (voor één persoon):

  • twee á drie eieren, ligt eraan hoe groot ze zijn
  • peper, zout & eventueel paprikapoeder
  • gesneden groentes (alles wat je lekker vindt)

Okay, zoals ik al zei, heel makkelijk. Eerst kluts je de eieren bij elkaar in een kommetje, voeg je wat peper & zout toe, en ook wat paprikapoeder, wat het echt heel lekker maakt. Dan meng je alles met zo’n spatel (zo heet dat toch?).

IMG_7369
Vervolgens snij je de groentes. Dit kunnen alle groenten zijn die je zelf wilt, als je het maar rauw kan eten. Voorbeelden: tomaat, paprika, komkommer, sla, etc. Snij dit in blokjes van ongeveer een centimeter of anderhalf, zodat dit niet te groot wordt voor in je wrap. Vervolgens gooi je dit allemaal in een bakje of verschillende bakjes.

IMG_7371
Bak het omelet om in een koekepan, net zolang tot het een beetje bruin wordt en het niet meer nat is. Als je wilt kun je het ook nog omdraaien, wat ik persoonlijk leuk vindt om te doen.

IMG_7370
Uiteindelijk leg je het omelet op een bord, en schep je er wat groentes op. Rol dit op als een echte wrap, en klaar ben je!

IMG_7368
Supermakkelijk, lekker, gezond en nog snel klaar! Zelf eet ik dit wel eens als lunch of als avondeten wanneer ik niet zo heel veel trek heb. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, laat me het weten als je dit ook gaat maken!
Xx Iris

Een gedachte over “Recept: omelet wrap

Geef een reactie

