Waar ik blij van word

  • afgestreepte To Do lijstjes
  • ijs in bed eten (sorry mam!)
  • de geur van oude boeken
  • wiskunde sommen die ik snap
  • Love Me Like You Do van Ellie Goulding
  • als mensen kleine dingetjes die je ze verteld hebt onthouden
  • buikpijn hebben van het lachen
  • de stapel aan Vogue’s in mijn kamer
  • nieuwe liedjes ontdekken
  • baby katjes
  • Dansen
  • American Horror Story (serieus beste serie ever)
  • theedrinken met mijn moeder na een hele lange dag
  • uitgeprinte zelfgemaakte verhalen
  • wanneer iemand zegt dat hij of zij van je houdt

Nog een hele fijne zondag! Ik ben vandaag lekker vroeg begonnen met huiswerk maken (negen uur ’s ochtends) en ik ben al klaar! Normaal begin ik rond deze tijd, dus ik heb nog heel veel tijd over om American Horror Story te kijken en muziek te maken. X

Geef een reactie

