Waarom ik blog

Hey everyone, vandaag heb ik (toevallig) weer een lijstje voor jullie, namelijk met de redenen waarom ik blog. En stiekem ook nog een paar plaatjes die ik op weheartit vond, en die ik gewoon leuk vond! Lekker random, weer eens een kletsblogje. En hierna ga ik echt American Horror Story kijken, dat beloof ik mezelf al de hele dag ;).

  • Omdat mijn vriendinnen anders nog gekker zouden worden van alle dingen die ik zou vertellen
  • Omdat niemand anders nog luistert als ik vertel over muziek (oops, ik praat een beetje te veel)
  • Omdat ik al jaren met bewondering naar Mascha en Jiami kijk
  • Omdat schrijven mijn uitlaatklep is
  • Omdat ik internet verslaafd ben

Okay moet ik zeggen maar wel waar 🙂

  • Omdat ik de wereld wil laten weten wat mijn mening is
  • Om de tags op te kunnen schrijven die ik altijd in mijn hoofd beantwoord
  • Omdat ik mensen wil inspireren en ze nieuwe ideeën op wil laten doen
  • Om een excuus te hebben om dat nieuwe recept van zandkoekjes uit te proberen
  • Om schattige plaatjes en nieuwe liedjes en quotes die ik op Weheartit heb gevonden te kunnen delen
  • Om te kunnen zeggen in de klas als we het over bloggen hebben dat ik een blog heb
  • Om andere blogs te kunnen ontdekken
  • Om de stukjes die ik op de fiets bedenk te kunnen delen
  • Omdat ik gewoon van bloggen hou ❤

true

Nou dat was het dan weer voor vandaag.  Ik had trouwens een vraagje, wat zouden jullie leuk vinden om te lezen? Ik zie jullie donderdag weer, tot dan! xoxo

Geef een reactie

