Top vijf beste YouTube muzikanten

Hey everyone, vandaag heb ik een lijstje met mijn favoriete Youtube muzikanten. Uit de aardige lijst van maar liefst 160 (!) abonnementen die ik heb op YouTube, heb ik vandaag vijf mensen uitgekozen die met recht mijn favoriete YouTube muzikanten zijn, ze maken eigen liedjes én covers. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Let’s get started!

1. Megan Davies

Megan en haar zusje (oops ik ben haar naam vergeten) hebben beide hele mooi stemmen, die grappig genoeg verschillen maar samen enorm goed klinken. Megan kan ook echt heel goed gitaar spelen, ik heb er geen verstand van, maar zelfs ik vind dat. Ze maken hele zachte covers, maar waar ze nog beter in zijn is twee of meer liedjes op mixen. Geloof me, hier wordt zelfs iemand met een ochtendhumeur als ik ’s ochtends vrolijk van.

2. Carlijn and Merle

Twee Nederlands meisjes die in 200 nog wattes mee hebben gedaan aan het junior song festival met het nummer “Verboden toegang tot mijn hart” (die ik toen al geweldig vond, haha), maar nu nog veel beter zijn. Ze maken covers, vaak met leuke clips erbij, en hoewel ze beide geen perfecte zangtechnieken hebben, vind ik hun stemmen echt heel mooi en “clean” om zomaar te zeggen. Vaak sta ik bij deze liedjes heel vrolijk te dansen en mee te gillen, haha. Wat ook leuk is, is dat ze een beetje de zelfde muzieksmaak als ik hebben, er komen heel veel Demi Lovato en Avril Lavigne liedjes voor op hun kanaal.

3. Louisa Wendorff

Drie woorden: Wauw.Die.Stem. Toen ik dit kanaal ontdekte heb ik uren geluisterd naar alle liedjes die erop staan. Haar mix ups zijn geweldig, serieus een van de beste artiesten die er bestaan. Ga maar gewoon luisteren ;).

4. Hannah Emerson

Hannah is al een paar keer eerder voorgekomen op mijn blog, ik luister al een tijdje naar haar. Een meisje met de mooiste make up en een superschattig vriendje, maar met een nog betere stem. Ze uploadt niet heel vaak, maar als er iets online komt, is het zeker de moeite waard om uren op repeat te hebben.

5. Alexi Blue

Een ontzettend cool en lief meisje, met een hele zachte maar ook krachtige stem. Ik heb niet zo veel over haar te zeggen, maar ze is gewoon ontzettend goed!

Ik ben op zoek naar nieuwe muziek om te luisteren! Weet je een goede artiest/goed album/awesome liedje, laat het dan achter in de comments!

Xo Iris

Geef een reactie

