Dingen die ik altijd uitstel

This is so true

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben behoorlijk lui. Ik kan de hele middag op mijn laptop zitten, denkend aan de dingen die ik allemaal nog moet doen maar uitstel, en ze vervolgens weer niet doe. En daar baal ik soms best van. Vandaag deel ik dus de dingen die ik altijd uitstel!
1. Mensen terug whatsappen. Soms zie ik boven in mijn beeldscherm een berichtje verschijnen, en heb ik totaal geen zin om tegen diegene te praten. Dan wacht ik soms wel een paar uur tot ik weer reageer, tot ik zeker weet dat de afzender niet meer online is ;).
2. Huiswerk. Ehm ja, sorry, die drie afleveringen van Keeping Up With The Kardashians MOET ik nu gewoon zien.
3. De klusjes die ik van mijn ouders moet doen. Mweh, ik bedoel alleen al het woord afwasmachine klinkt al verschrikkelijk, niet aan beginnen!
4. Mijn make up er ’s avonds afhalen. Nee, doe ik zo wel. *Drie uur later* ik ben moe, ik ga slapen. Vervolgens word je ’s ochtends met van die aan elkaar plakkende ogen wakker, en zweer je dat je het nooit meer uitstelt.

Let's be honest here
4. Gezonder gaan leven. Elke dag probeer ik het weer, workouten, fruit als tussendoortje, maar ja. En dan denk ik ’s avonds ach,morgen is weer een dag. En repeat
5. Mijn nagels lakken. Ik kijk altijd zo op tegen al het gepruts en het wachten, maar dan doe ik het een keer en valt het best mee.
6. Weer beginnen met hardlopen. Lijkt op punt 4, maar het komt er gewoon nooit van.
7. Piano spelen. Ik vind het heel leuk, begrijp me niet verkeerd, maar het oefenen ervoor is soms echt een hel, zeker als je net een nieuw liedje moet spelen dat hardstikke moeilijk is en je niet kent.

Godzijdank zijn er ook genoeg leuke dingen die ik haast nooit uitstel, zoals nieuwe liedjes luisteren (of oude! Als je vrolijk wilt opstaan is Call Me Maybe echt geweldig) en youtube en foto’s maken enzovoorts.

Wat stel jij vaak uit? 
See you next time!
xx Iris

Geef een reactie

